Гарантія

Якщо ви хочете купити оригінальну техніку від Apple з гарантією, то компанія Apple Family з легкістю надасть вам таку можливість. При цьому в нашому асортименті ви зможете знайти навіть продукцію, вже вийшла з виробництва, але на яку поширюється гарантія виробника, так як вона є оригінальною і новою, а ми видаємо всі необхідні документи для отримання гарантійного обслуговування.

Чому Apple Family варто довіряти

Наша компанія працює на ринку товарів Apple вже кілька років і в своїй практиці ми використовуємо тільки оригінальну техніку від всесвітньо відомого «яблучного» бренду. Ми дорожимо нашими контактами з офіційними дилерами корпорації і є авторизованої точкою продажу iPhone, iPad, iMac, iPod, MacBook та іншої техніки компанії Apple. Втратити ліцензію на продаж цих товарів дуже просто - будь-яка скарга від незадоволеного покупця може позбавити нас такої можливості, тому ми дуже дорожимо своєю репутацією серед клієнтів, і це є найнадійнішою гарантією нашої чесності і відвертості.

Крім того, на відміну від більшості інших торгових компаній, що реалізують свою продукцію через Інтернет, ми не є виключно інтернет-магазином. Ви завжди можете прийти до нас в наш оффлайн магазин і переконатися наочно як в оригінальному походженні всіх наших товарів.

Про наші особисті гарантії

Так як ми реалізуємо не тільки нову техніку Apple, у нас ви можете купити б / у iPhone з гарантією. Ми пропонуємо нашим покупцям гаджети, що були у вжитку, тільки в ідеальному стані і надаємо місячну гарантію безпосередньо від нашого магазину - будь-яка проблема, що виникла в ці терміни буде усунена в нашому сервісному центрі абсолютно безкоштовно.

Звертаючись до нас, ви завжди можете розраховувати на:

Оригінальну продукцію Apple
Якісне сервісне обслуговування
Підтверджену документами гарантію
професіоналізм співробітників
Приємні ціни для постійних клієнтів
Не варто купувати дорогу техніку в сумнівних місцях - краще звертайтеся до нас і отримаєте абсолютну впевненість у тому, що покупка принесе вам справжнє задоволення і не стане причиною будь-яких проблем. До того ж, ми часто проводимо розпродажу і акції - тому наші ціни можуть виявитися набагато нижче, ніж де б то не було!


Шановний Покупець, дякуємо Вам за покупку!

Ви придбали:

Виріб ______________________________________________Марка _____________________________________________Модель ____________________________________________

Гарантійний термін ___________________________________Заводський номер ___________________________________Дата продажу ____  ____ 2016р. Підпис продавця ______

Увага!

              Просимо Вас зберігати талон протягом усього гарантійного строку. При купівлі девайсу  вимагайте заповнення гарантійного талону. Для гарантійного ремонту потрібно пред’явити гарантійний талон. Без наявності цього талону, його неправильному заповненні або через брак штампу торгової марки претензії щодо якості не приймаються і ремонт не здійснюється. Покупець оглядає товар до заповнення гарантійного талону. Претензії щодо механічних пошкоджень товару після продажу не приймаються. Із запитаннями звертайтеся за телефонами: +38(063) 708-51-51; +38(068) 885-17-17 або в наш магазин за адресою: вул. Саксаганського 12 “Apple Family”.

ШАНОВНИЙ ПОКУПЕЦЬ!

              Щиро вдячні, що Ви придбали обладнання в компанії Apple Family. Ми зробили все можливе, щоб наша продукція сподобалась Вам, а якість відповідала ціні. Якщо у Вас виникнуть проблеми з нашим обладнанням, наполеглево рекомендуємо Вам звертатись до нашого магазину або за телефонами  +38(063) 708-51-51; +38(068) 885-17-17. Наші спеціалісти зможуть допомогти Вам кваліфіковано у найкоротший термін.

              Будь ласка! Уважно ознайомтесь з інструкцією по експлуатації перед використанням виробу, а також з умовами гарантії перед зверненням до Сервісного Центру з приводу гарантійного обслуговування.

          Умови гарантійного обслуговування

Усі вищезгадані умови гарантії діють у межах законодавства України, яке регулює захист прав споживачів і не поширюється на випадки використання товарів з метою здійснення підприємницької діяльності чи у звязку з придбанням товарів у цілях задоволення потреб підприємств, установ, організацій.

На гарантійне обслуговування та проведення діагностики Вироби приймаються тільки в повному комплекті (носії з драйверами, елементи кріплення, адаптери живлення, а при необхідності інструкції з експлуатації та упаковки тощо) 

Гарантія на Виріб не розповсюджується в наступних випадках:

- якщо дефект Виробу виник внаслідок необережного ставлення, використання Виробу не по призначенню, порушення умов експлуатації, які викладені в інструкції по експлуатації;

- якщо дефекти Виробу викликані проникненням в середину Виробу сторонніх предметів, комах, прямою або не прямою дією механічних сил, хімічного, термічного, або фізичного впливу, випромінювання агресивних або нейтральних рідин, газів, токсичних середовищ або інших середовищ, а також інших факторів штучного або природного походження;

- якщо дефект Виробу виник внаслідок несанкціонованого тестування товару чи внесення змін до його конструкції чи до його програмного забезпечення, також ремонту чи технічного обслуговування в ремонтній організації, яка не вповноважена виробником;

- наявності механічних та термічних пошкоджень Виробу або його складових частин (сколи, тріщини, вм’ятини, подряпини тощо) відсутність з’єднувальних гвинтиків, частин та вузлів Виробу;

- якщо відсутні або порушені пломби або стікери, встановлені на Виробі Продавцем та Виробником;

- відсутність або пошкодження на Виробі виробничих маркувань (назва моделі, серійного номеру, номеру партії);

- наявність в оптичних пристроях залишків зруйнованого оптичного носія, пошкодження викликані невідповідністю Державним стандартам параметрам живлення, телекомунікаційних, кабельних мереж та зовнішніх факторів;

- пошкодження, викликані стихійним лихом (пожежею та іншими побутовими факторами), впливом зовнішніх обставин, підключенням, а нещасними випадками;


Гарантія на Виріб не поширюється на витратні матеріали, на комплект приналежностей (аксесуарів) та елементи живлення.

Продавець знімає з себе відповідальність (не відшкодовує збитки, в т.ч. і втрачену вигоду)за можливу шкоду, прямо чи побічно нанесену Виробу, навмисних чи необережних дій споживача або третіх осіб, а також випадку непереборної сили.Продавець не несе відповідальність за несумісність Виробу з іншими виробами